De weergoden voorspelde regen, gelukkig konden we droog aan de wedstrijd starten. En bleef het ook bijna.

De scheids van dienst is Jarco waarvoor al onze dank, ondanks zijn examen heeft hij de wedstrijd in goede banen geleid.

Aanval: Heidi, Griet H, Stefan en Kris Verdediging: Tin, Loes, Tom en Kristof bank: Mark en Caily

Na een 5tal minuten kwamen we snel op voorsprong tegen een toch sterke tegenstander via een schot van Griet H. assist van Stefan.

Temse liet zich niet kennen en snel volgende de gelijkmaker, aan onze kant creëerde we el enkele kansen maar de wind (gedurende de hele wedstrijd) speelde ons parten.

Temse leek geen probleem te hebben met deze wind en scoorde al snel de 1-2 iets later gevolgd door een snelle actie onder de korf 1-3. Rijko probeerde wel met enkele shots en krachtinspanningen door enkele doorlopers te forceren, maar Temse hield ons uit de wedstrijd door voor rust nog de 1-4 te scoren.

Dat Temse sterk was dat wisten we al, we deden allemaal ons best om toch iets terug te kunnen doen waardoor we op 2-4 kwamen, Temse stak een tandje bij en snel werd het 2-6.

Met een paar wissels konden we op 3-6 geraken, Temse had ook nog een wissel doorgevoerd die snel wist te scoren 3-7. Het verdere verloop van de match was Temse te sterk en het stond 3-9. Op 10 min van het einde scoorde we nog een 4de een laatste korf aan onze zijde. Temse kreeg er nog 1 tje extra in 4-10, naast de lijn kreeg Stefan van een tegenstander een tipje om zijn heer op een dwaalspoor te brengen en via een snelle doorloper zo een strafworp bemachtigen die helaas door een plotse windvlaag net naast ging, Temse kreeg nog via een shot de 4-11 op het score bord.

Na deze faire plezante wedstrijd, konden we met zijn allen een boterhammetje eten die Griet voorzien had en onze kater doorspoelen.

Plezier en lachen dat heb ik mogen ondervinden onder douche ( men haar schuimt nog altijd).

Nr 17 Stefan