Het jeugdcomité bestaat uit ouders van onze jeugdleden en is erg belangrijk voor onze club!. Ze staan in voor de organisatie van jeugdactiviteiten.

Ze vergaderen 1x in de maand. Hier bespreken ze de organisatie van deze jeugdactiviteiten, ze zijn clubafgevaardigde voor de jeugdwedstrijden, ze maken een vervoerslijst- en waslijst op,...

Het comité mag maximaal uit 9 leden bestaan, dus je merkt dat zij nog wel wat extra handen kunnen gebruiken. Interesse om lid te worden of bereid af en toe een handje te helpen? Stuur een mail naar rijko@korfbal.be en we nemen contact met je op.

Taken jeugdcomité:

• Het organiseren van jeugdactiviteiten: spaghettifeest, jeugdwervingsactiviteiten, jeugdstage, sinterklaasfeest, bingoavond, quiz, miniemen- en pupillendag, hulp en inbreng bij het jaarlijks clubtornooi, …;
  • Afgevaardigde thuiswedstrijden jeugd;
  • Vervoersregeling;
  • Bijwonen trainersvergadering;
  • Jeugdparlement;
  • Controle op naleving van het jeugdbeleidsplan en mee up to date houden;
  • Aantrekken nieuwe jeugdleden in samenwerking met de sportieve cel;
  • De maandelijkse vergadering van de Raad Van Bestuur zal bijgewoond worden door 1 lid van het jeugdcomité, niet zetelend in de Raad Van Bestuur.