Rijko is een bloeiende, groeiende  korfbalvereniging in Rijkevorsel!

Door het steeds stijgend aantal leden, het soms wisselvalig Belgisch weertje en de vele trainingsuren, is ons grasterrein jammer genoeg niet bestand tegen al het sportieve geweld.

Om die redenen lopen we als club met het idee om te investeren in 3 kunstgrasterreinen korfbal zodoende al onze leden steeds op een optimale ondergrond hun trainingen kunnen afwerken. Maar koken kost geld en daarom roepen we de hulp in van sportgezinde ondernemingen/privépersonen om onze club te helpen. Hieronder vind je de plannen en de verschillende mogelijkheden om onze club te steunen. Vul het formulier in met je wensen en we contacteren U asap!

Ter info : Het totale prijskaartje van het project zal circa €160.000 bedragen, heden is reeds 60% van het budget ingevuld, helpen jullie mee met de rest?

Alvast veel dank voor uw bijdrage. De ganse vereniging is U eeuwig dankbaar. Verdere info of vragen via rijko@korfbal.be!!!

Ken je iemand die wil sponsoren, download hier het sponsordossier voor de potentiële sponsor : sponsordossier Rijko's kunstgrasvelden

vrije gift

U kan een vrije gift doen. Hoe groot of hoe klein, elke bijdrage is meer dan welkom om onze kunstgrasdroom te realiseren!
Je kan het kunstgrasproject vanaf vandaag financieel steunen door overschrijving op rekeningnummer BE23 8636 6542 7591 met mededeling 'vrije gift + naam'
Uw naam/bedrijfsgegevens/logo zullen geplaatst worden indien gewenst op website/facebook en twitter

premiumsponsor

Vierkante meter kunstgras

Het is nu mogelijk om ‘eigenaar ‘ te worden van een stukje kunstgrasveld. Door een of meerdere m2 kunstgras te kopen help je RIJKO om het financiële plaatje van de kunstgrasvelden te optimaliseren.

Bijkomend voordeel is dat het gras je geen onderhoud kost, maar wel eeuwige roem oplevert, door vermelding op de website/wedstrijdbord kantine Rijko!

Hoe?

Check op de afbeelding welke m2 nog vrij zijn.
Vul dan onderstaand formulier in, vermeld duidelijk welke m2 je wilt aanschaffen en betaal via overschrijving op rekeningnummer BE23 8636 6542 7591 met mededeling 'm² kunstgras + naam'
De kosten zijn € 10 per m2, zelfstandigen en ondernemingen verkrijgen een factuur per mail! (10€/m² is exclusief btw voor zelfstandigen en ondernemingen)

Uw naam/bedrijfsgegevens/logo zullen geplaatst worden op een wedstrijdbord zichtbaar in de kantine van Rijko korfbal + vermelding naam twitter en facebook (1 vak meet 5cm op 5cm) alsook
op het digitale wedstrijdterrein op de website.

bronzensponsor :

- advertentiebord / reclamepaneel rond speelterrein Rijko buiten (2meter op 0,75m)
- pop-up reclamepaneel sporthal De Valk binnen
- vermelding op website/twitter en facebook.

Prijs €400/jaar excl btw of €1.250/5 jaar excl btw.
(prijs aanmaak reclamebord en pop-up reclame ten laste van de sponsor)

zilverensponsor:

- advertentiebord / reclamepaneel rond speelterrein Rijko buiten (4meter op 0,75m)
- pop-up reclamepaneel sporthal De Valk binnen
- voucher 1x gebruik Rijko kantine wanneer deze beschikbaar is
- vermelding op website/twitter en facebook

Prijs €500/jaar excl btw of €1.500/5 jaar excl btw. (Prijs aanmaak reclamebord en pop-up reclame ten laste van de sponsor)

goudensponsor:

- advertentiebord rond elektronisch scorebord speelterrein Rijko buiten van 3m op 3m
- 3 pop-up reclamepanelen sporthal De Valk binnen
- voucher 3x gebruik Rijko kantine wanneer deze beschikbaar is
- vermelding op website/twitter en facebook

Prijs 5.000Eur/5jaar (prijs aanmaak reclamebord en pop-up reclame ten laste van de sponsor)

leningsbon

Rijko korfbal zal overgaan tot het uitgeven van leningsbons met een maximale totaal som van €20.000 (160stuks). Elke leningsbon zal een bedrag vertegenwoordigen van €125. Vanaf 1 jaar na realisatie van de kunstgrasterreinen zal tijdens de algemene vergadering van Rijko VZW worden overgegaan tot uitloting van 10% van de som binnengehaald via de leningsbonnen.

winwin lening

Dat is de filosofie achter de Winwinlening. Als VZW krijgen we de kans om op eenvoudige en goedkope manier startkapitaal te vinden.

Als particulier -vriend, kennis, familielid of investeerder- draagt u bij aan een gunstig ondernemersklimaat. Bovendien krijgt u een jaarlijks belastingkrediet van 2,5 % op het openstaande kapitaal van de Winwinlening. Als uw kredietnemer niet kan terugbetalen, kan u daarnaast 30% van het verschuldigde bedrag terugkrijgen via een eenmalig belastingkrediet. Bovenop het jaarlijkse belastingskrediet ontvangt U jaarlijks nog een brutocoupon van 1%, dus een totaal netto rendement op uw investering van 3,2%.

Ter info : reclameborden worden geplaatst van zodra de kunstgrasvelden en de omheining geplaatst zijn. Vanaf dat ogenblik gaat de looptijd van het contract in. Timing van de aanleg kunstgrasterreinen is tussen juni 2018 en juni 2019. Als de aanleg niet zal gerealiseerd worden, zullen alle gelden gelieerd aan het kunstgrasproject terugbetaald worden.

Hartelijk dank voor je bijdrage!