Beste leden, ouders, supporters,........

Vanaf afgelopen maandag is sporthal De Valk eigendom van de gemeente Rijkevorsel, voor de club een belangrijke stap voorwaarts. Vanuit de gemeente zullen de nodige inspanningen geleverd worden om het sporten en omkleden/douchen een stuk aangenamer te maken. Wij als club hebben het engagement genomen om te zorgen dat alles proper en net blijft en daarom zijn afspraken natuurlijk belangrijk!

- toegang supporters doorheen de 1ste deur, dus niet langs de gang kleedkamers!
- sporters betreden de sportvloer enkel met zaalschoenen die geen strepen afleveren, de sportvloer betreden met gewone schoenen of sportschoenen die buiten gedragen zijn, is uit den boze!
- verdeling kleedkamers hangt steeds vooraan aan! Gelieve de verdeling te respecteren!
- supporters blijven op de zwarte matten en betreden geenszins de sportvloer, kinderen die een balletje willen werpen of wensen te spelen doen hun schoenen uit!  Extra matten ed zullen nog aangeschaft worden!
- zaalverantwoordelijken, trainers, ploegbegeleiders,.... die toch de zaalvloer dienen te betreden en geen propere sportschoenen voorhanden hebben trekken plastic overschoenen aan! Deze zijn voorhanden!
- drank(uitgezonderd water voor de sporters) en eten nemen we niet mee in de sportzaal!
- aan de reservebanken wordt er enkel water genuttigd dus geen suikerhoudende dranken en eten!
- we deponeren al het afval in de juiste afvalbakken die door de gemeente worden voorzien!
- na het verlaten van de kleedkamer nemen we al het afval en achtergelaten kledij mee!
- materialen worden steeds terug op de correcte wijze opgeborgen, afbeeldingen zijn voorhanden!

De verantwoordelijke van Rijko kunnen personen aanspreken die zich niet houden aan deze regels, heb hiervoor RESPECT en pas je houding per direct aan! Zien jullie zelf personen die zich niet aan de regels houden, spreek een verantwoordelijke aan of herinner de persoon zelf even aan te de volgen regels.

SAMEN dragen we zorg voor Sporthal De Valk.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Joris Bruyns
Voorzitter Rijko