We speelden een thuismatch in de valk waar Griet ons op voorsprong brengt met een strafworp.

Appels komt al snel met een tegendoelpunt vanuit een shot. Nathasja brengt ons al snel op voorstand met een korte kans als doelpunt, Marc laat het doelsaldo verder uitlopen met een shot achter de korf.

Caine laat ons nog een beetje uitlopen en maakt er 4-1 van met een ver schot.

Appels komt helaas terug, met een korte kans maken ze er 4-2 van en scoren dan nog eens met een shot en wordt het 4-3.

We blijven druk uitoefenen en dat werpt zijn vruchten af , Marc maakt er 5-3 van met een korte kans van achter de korf ( dit hebben we geleerd op training ).

Caine breit er nog een puntje bij aan met een shot 6-3.

Appels gaat weer in de tegenaanval en maken er 6-4 en 6-5 van met telkens een shot.

Rijko komt terug en we scoren met een doorloper. 7-5

Appels brengt de stand op 7-6 met een shot en scoren nog met een korte kans achter de korf 7-7.

Rijko laat de moed niet zakken en Stefan bezorgt Rijko de thuisoverwinning met een shot en zo wordt het 8-7

Op naar de laatste thuismatch in de valk,  nu zaterdag tegen Sikopi.

Tin