Hoi Clubgenoten en aanhang,

Graag wil ik langs deze weg laten weten dat we met ons Rijko-team en zeker mezelf enorm trots zijn. Wat we dit weekend gezien hebben op bezoek bij onze collega’s uit Vobako gaat me diep in mijn hart. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik er aan denk. Eerst zou ik willen beginnen met mijn grote dank te uiten aan al onze supporters die zo talrijk aanwezig waren, massaal uitgedost in onze clubkleuren. Aanwezig zijn is 1 maar hoe dan nog… Vocale steun ten top, geen seconde was het stil. Ik kan me voorstellen dat dit een ONGELOOFLIJKE boost gaf aan de spelers op het terrein. We werden dan ook nog eens getrakteerd op een topwedstrijd, eerst de ruime voorsprong, dan met achterstand de rust in, om dan af te sluiten met een inhaalbeweging om U tegen te zeggen. Jullie mogen er zeker van zijn dat jullie steun geleid heeft naar deze glansprestatie. DIKKE MERCI daarvoor!!! Als club kunnen we alleen maar blij zijn met de promotie naar de promoleague, voor de eerste keer in ons bestaan. Ook al beseffen we goed dat we nog harder gaan moeten werken, maar alle vertrouwen in ons sterk team hierin…  Dit is het werk van iedereen die helpt om van ons cluppie iets moois te maken. Van klein tot groot, van trainers nu en ex-trainers die ooit op Rijko geweest zijn. Medewerkers en vrijwilligers die voor jong en oud alles mee in goede banen proberen te leiden!!

Het feestje nadien was dan ook welverdiend, denk dat iedereen hiervan genoten heeft. Onze eigen thuishaven was verhuurd dus hadden we geregeld dat we bij onze buren van de Wauwel terecht konden, waarvoor dank. Stemt me zeer tevreden dat we hier dan ook nog eens bezoek krijgen van onze schepenen Nathalie Stoffelen en Nathalie Cuylaerts. Onze burgemeester verwachten we op ons volgende kampioensfeestje ;-). Alsook gezichten met een verleden bij Rijko die hier toch aanwezig wilden zijn, TOP.

Hiervoor ben ik al 30 jaar lang met veel liefde en plezier mijn vrije tijd in deze prachtige club aan het steken.

Sportieve groeten

Een FIERE voorzitter