Beste Rijko sympathisanten,

RIJKO 2.0 kijkt verder dan ver en daar horen jullie bij.
Via onze gloednieuwe IDEEËNBUS kunnen jullie met een geweldig idee op de proppen komen of aangeven op welk gebied RIJKO nog sterker kan worden.
Jullie ideeën doorgeven kan zowel digitaal als op papier!
Via www.rijko-korfbal.be kan je de link vinden om je idee te posten of om jullie opbouwende kritiek uit te proesten of de IDEEËNBUS kan je ook terug vinden in ons clublokaal, dit wanneer we terug buiten kunnen spelen.
Dus laat je stem horen en laat weten wat jullie van RIJKO denken en/of waar jullie kansen zien om Rijko nog sterker te maken!

Maandelijks zullen we een overzicht publiceren van jullie bijdragen en in gesprek gaan met de bedenker(s)/inzender(s) van de ideeën en/of berichten. Zo blijven jullie op de hoogte van al de bijdragen die van een idee uitgroeien tot een prachtige versterking van ONZE CLUB!

RIJKO, laat van je horen!!!!
#togetherforrijkokorfbal