Beste leden,

Ook dit jaar gaan we weer zwerfvuil ophalen en zorgen we ervoor dat Veussel een stuk properder wordt/blijft.
Volgende data kan je reeds in je agenda noteren, ook papa's/mama's/grootouders/... zijn van harte welkom om een handje te komen toesteken, hoe meer helpers, hoe sneller de klus is geklaard!!!

Wie wordt wanneer verwacht :

zaterdag 25/09/2021 : alle teams vanaf U13 tot recreanten

zaterdag 27/11/2021 : kern en U17

zaterdag 26/03/2022 : recreanten en U15

zaterdag 28/05/2022 : gewestelijke en U13

We spreken zoals steeds af om 09.00uur achteraan op de parking van Zwarte Leeuw.

Opbrengsten zijn integraal voor afbetaling van de kantine en onze kunstgrasvelden.

Tot zwerfvuils

Het zwerfvuilteam

Ps :  we zijn nog op zoek naar een verantwoordelijke die de coördinatie op zich wil nemen.
Tijdsbesteding : 4 zaterdagvoormiddagen/jaar en telkens doorgeven aan de gemeente
hoeveel afval er werd opgehaald. Interesse in deze taak, stuur gerust een mail naar vrijwilligers@rijko-korfbal.be