Beste leden, ouders en vrijwilligers

Nu het (voorlopig) weer fysiek kan willen we reeds kenbaar maken dat onze Jaarlijkse Algemene Vergadering plaats zal vinden op zaterdag 26 juni, aanvang 18.30uur.
Bij deze willen we iedereen die betrokken is bij Rijko van harte uitnodigen.
Leden +16 hebben stemrecht maar ook ouders zijn van harte welkom om deel te nemen aan onze Jaarlijkse Algemene Vergadering. Op deze manier verkrijg je ook enig inzicht in de werking van onze prachtige vereniging. De definitieve agenda zal begin juni bezorgd worden.

Wel kunnen we reeds meegeven dat volgende items zeker behandeld/toegelicht worden.

- terugblik 30jaar Rijko korfbal
- nieuwe missie/visie 2020-2030
- nieuwe structuur/organigram Rijko 2.0

Bij deze willen we ook reeds een warme oproep doen naar mensen die de TOEKOMST van Rijko mee willen trekken en hoofdbestuur of jeugdbestuur alvast mee willen versterken. SAMEN weten en kunnen we meer! Je kan je engagement alvast doorsturen via rijko@korfbal.be of spreek iemand aan van bestuur/jeugdbestuur.

Als slot bieden we iedereen een drankje aan zodoende we ons 30jarig bestaan toch nog ietwat in stijl kunnen vieren.

#togetherforrijkokorfbal

Sportieve korfbalgroeten