Na de mindere prestaties in het veld wou deze groep laten zien dat men toch wel een aardig potje kon korfballen.

De eerste wedstrijd in zaal werd vol enthousiasme aangevat en Leuven moest het kind van de rekening worden….

Na een superstart was de lokale reporter 3 minuten te laat en het scorebord had al zijn werk gedaan : 4-0….. Rijko ging op het elan verder en Leuven zag sterretjes. Het klasseverschil uitte zich dan ook duidelijk op het scorebord met een 11-1 ruststand !!!! Veel variatie in het aanvalsvak , vele uitgespeelde kansen en een afwerking om U tegen te zeggen,  dit was het echte Rijko wat men verwachtte. Verdedigend overheerste de thuisploeg waardoor men slechts 1 tegentreffer moest incasseren. Het dominante Rijko had er duidelijk zin in en bleef er op los scoren de tweede helft. Dit resulteerde uiteindelijk in een klinkende 19-3 overwinning!!! Een dikke proficiat voor het geleverde teamspel waarbij iedereen mooi met elkaar bleef samenspelen tot het einde.

Scherpschutters van dienst waren :

Ward 5x

Eline 4x

Noor 4x

Jelte 3x

Noa, Jins en Wouter Broos 1x.

Zondag de bevestiging met een verplaatsing naar Kwik.

Supporters op post!!!

Een vrijwillige reporter